Denne mysli er ikke til mine low-carb-læsere, men snarere som weekendindslag til de hårdt trænende familiemedlemmer. Den gør sig virkelig godt på græsk yoghurt, f.eks. sammen med lidt bær, og den er et hit hos børnene derhjemme.

Mysli
1 glas
Print
Ingredienser
  1. 1 dl hele nødder
  2. 1 dl hele mandler
  3. 1 spsk. kanel
  4. 1 tsk. vanillepulver
  5. ½ dl palmesukker
  6. ½ dl vand
  7. ½ dl kokosflager
  8. ½ dl rosiner
Fremgangsmåde
  1. Nødder og mandler ristes på en pande ved middelhøj varme.
  2. Palmesukker, kanel og vanillepulver blandes i efterfulgt af vandet. Afslutningsvis blandes rosiner og kokosflager i, og blandingen afkøler på bagepapir.
  3. Opbevares i et lufttæt glas.
Sofiasommer.dk http://sofiasommer.dk/

Mysli

 

Find flere opskrifter på morgenmad i opskriftsarkivet.

 

Savner du opskrifter på morgenmad?

Og vil du vide præcis, hvordan du sammensætter et morgenmåltid, der smager skønt, giver dig energi hele dagen og holder dit blodsukker stabilt, så du undgår sukkertrang om eftermiddagen?

Læs mere om min e-bog Low carb morgenmad hér ->

 

Vil du høre mere fra mig?

Husk at tilmelde dig nyhedsbrevet, så du får min splinternye serie af e-mails med mine bedste råd til at få både en krop og et liv i balance. 

Du får samtidig et gratis uddrag af min bog Sunde vaner Smuk figur.

Du tilmelder dig hér ->

 

Vil du have fremtidige indlæg direkte i din indbakke?

Scroll helt ned på siden. I højre hjørne kan du indtaste din mailadresse – så bliver alle nye indlæg og opskrifter sendt direkte til dig.