Denne lækre opskrift på clubsandwich er fra min e-bog Periodisk faste med low carb.

 

Derfor er opskriften – stik mod sædvane – kalorieberegnet og indeholder 600 kalorier pr. person. Så den sunde clubsandwich kan gøre det ud for måltidet på en fastedag.

 

Jeg har mange klienter, der har gode erfaringer med faste i forskellige udgaver, og jeg vil gerne understrege, at det bestemt ikke behøver at involvere hverken kalorietælling eller restriktioner.

 

Har du lyst til at afprøve periodisk faste, eller vil du gerne have endnu mere inspiration og lækre opskrifter, så læs mere om min e-bog hér ->

 

Clubsandwich
2 personer
Print
Sandwichbrød
  1. 2 æg
  2. 1/2 dl fromage frais
  3. 3/4 dl blandede frø og kerner
  4. 1/4 dl fedtreduceret mandelmel
  5. 2 spsk. Fiberhusk
  6. 1/2 tsk. bagepulver
  7. 1 tsk. salt
Sandwichfyld
  1. 50 gram bacon
  2. 200 gram kyllingefilet
  3. Salt og karry
  4. 1/2 avocado
  5. 1 stor tomat
  6. 1/2 lille rødløg
  7. 4 salatblade
  8. 4 cornichoner
  9. 2 spsk. mayonnaise
Fremgangsmåde
  1. Alle ingredienserne til sadwichbrødet blandes, bredes ud på en bageplade i omtrent en centimeters tykkelse og bages 20 minutter på 200 grader.
  2. Baconen steges sprød og tages af panden.
  3. Kyllingefileterne krydres med salt og karry, hvorefter de steges i lidt smør, olie eller baconfedt.
  4. Kyllingen skæres i skiver og ligeledes grøntsagerne.
  5. Brødet skæres i 4 stykker og smøres med mayonnaise, hvorefter kylling, grøntsager og bacon lægges imellem.
Sofiasommer.dk http://sofiasommer.dk/
sund clubsandwich

 

Mere inspiration?

Se alle mine produkter hér

 

Vil du høre mere fra mig?

Så tilmeld dig nyhedsbrevet (som du selvfølgelig når som helst kan afmelde igen).

Så får du også helt automatisk et gratis uddrag af min bog Sunde vaner Smuk figur, hvor du kan læse mere om de 4 klassiske vægttabsfælder. 

Tilmeld dig lige hér.

 

Skal vi følges på de sociale medier?

Find mig på Facebook, på Instagram, på Twitter, på Pinterest og på You tube.